Szykujcie się na muzyczne widowisko, jakiego w Polsce dawno nie było. The Weeknd ogłosił kontynuację swojej rekordowej stadionowej trasy „After Hours Til Dawn”, która w 2026 roku obejmie Meksyk, Brazylię, Europę i Wielką Brytanię. Na liście przystanków znalazła się również Warszawa – artysta wystąpi 4 sierpnia 2026 roku na PGE Narodowym.
Update (9.09): Ze względu na ogromne zainteresowanie i błyskawiczną sprzedaż biletów na pierwszy termin, organizatorzy ogłosili dodatkowy koncert The Weeknd w Warszawie. Artysta wystąpi na PGE Narodowym również 5 sierpnia 2026 roku, dając fanom kolejną szansę na zobaczenie jednego z największych światowych gwiazdorów muzyki pop i R&B na żywo.
Największa trasa R&B w historii
To tournée, określane mianem największej trasy koncertowej R&B wszech czasów, rozpoczęło się jeszcze w 2022 roku i od tamtej pory zdążyło przejść do historii muzyki rozrywkowej. Ponad 40 wyprzedanych koncertów w Ameryce Północnej, rekordy frekwencji w USA i Kanadzie, sześć występów w Rogers Centre w Toronto i seria niezapomnianych wieczorów na stadionie SoFi w Los Angeles – to tylko fragment dotychczasowych osiągnięć. W 2026 roku ta spektakularna historia zatoczy kolejne kręgi.
Trasa celebruje trzy ostatnie albumy artysty – „After Hours” (2020), „Dawn FM” (2022) oraz „Hurry Up Tomorrow” (2025) – które razem tworzą spójną trylogię, wprowadzającą słuchaczy w mroczne, futurystyczne światy muzyki Abla Tesfaye. Podczas koncertów można spodziewać się zarówno przebojów bijących rekordy streamingu, jak i nowego materiału, który już teraz zdobywa kolejne szczyty list przebojów.
Goście specjalni – Playboi Carti i Anitta
Na europejskiej i brytyjskiej części tournée do The Weeknda dołączy Playboi Carti, jeden z najgłośniejszych raperów ostatnich lat, którego energia sceniczna i eksperymentalne podejście do hip-hopu idealnie kontrastuje z melancholijną elektroniką gospodarza. W Ameryce Łacińskiej fanów czeka inna atrakcja – Anitta, globalna ambasadorka brazylijskiego popu, która uzupełni line-up.
Warszawa wśród największych metropolii
Polska publiczność znajdzie się w doborowym towarzystwie. Na mapie trasy widnieją takie miasta jak Paryż, Amsterdam, Mediolan, Frankfurt, Sztokholm, Londyn czy Madryt. PGE Narodowy w Warszawie, goszczący najważniejsze wydarzenia muzyczne ostatnich lat, stanie się na jeden wieczór miejscem, gdzie globalna produkcja spotka się z lokalną pasją fanów.
Bilety i przedsprzedaże
Przedsprzedaż na stronie artysty rozpocznie się we wtorek, 9 września o godzinie 12:00, a dwie godziny później do gry wejdzie pula dla klientów Citi Handlowy. 11 września o 12:00 wystartują przedsprzedaże w Ticketmaster Polska oraz dla klientów Nespresso. Sprzedaż ogólna ruszy w piątek, 12 września o godzinie 12:00 na stronach theweeknd.com/tour i livenation.pl.
Muzyka i misja
To jednak nie tylko koncerty. Z każdego biletu sprzedanego w Europie, Wielkiej Brytanii, Meksyku i Brazylii 1 euro, funt lub dolar zostanie przekazany na cele charytatywne. The Weeknd od lat współpracuje ze Światowym Programem Żywnościowym ONZ (WFP) oraz Global Citizen, wspierając edukację i walkę z głodem. Podczas nadchodzącej trasy fani będą mogli nie tylko uczestniczyć w wydarzeniu muzycznym, ale również dołożyć cegiełkę do globalnej pomocy humanitarnej.
The Weeknd – artysta, który nie zna granic
Od czasu wydania diamentowego singla „Blinding Lights”, The Weeknd konsekwentnie przesuwa granice popu, R&B i muzyki elektronicznej. Jest najpopularniejszym artystą świata według Księgi Rekordów Guinnessa, z ponad 111 milionami słuchaczy miesięcznie na Spotify. Jego dorobek to nie tylko statystyki, lecz także unikalna zdolność łączenia ciemnych, refleksyjnych brzmień z monumentalnym rozmachem produkcji stadionowych.
Playboi Carti – energia bez kompromisów
U jego boku w Europie stanie Playboi Carti, artysta, którego cztery albumy na stałe wpisały się w pejzaż współczesnego rapu. Jego ostatni projekt „MUSIC” zdobył szczyt Billboard 200, a kolaboracje z The Weekndem, Travisem Scottem czy Kanye Westem umocniły jego pozycję na światowej scenie. To występy, które nie pozostawiają miejsca na obojętność.
Muzyka, kawa i wspólnota
W tle tournée rozwija się również inna inicjatywa artysty – Samra Origins, marka kawy stworzona przez Tesfaye’a na cześć etiopskich korzeni i rodzinnych tradycji. Współpraca z Nespresso sprawiła, że kolekcja kaw, akcesoriów i limitowanych mieszanek – w tym nowej Tanzania Blend – stała się dostępna globalnie. To projekt, który łączy muzykę, kulturę i codzienne rytuały w jeden wspólny mianownik: budowanie więzi.